بازگشت
نکات کاربردی جهت تهویه بهتر ساختمان

نکات کاربردی جهت تهویه بهتر و بدون کندانس عایق ساختمان

موارد ذیل نکات مهمی هستند که در صورت رعایت، عایق ساختمان برای سال های متمادی از خطر میعان (کندانس) و پوسیدگی در امان خواهد ماند.

عایق مناسب با آب و هوای منطقه خود را نصب کنید:

با توجه به اینکه مناطق آب و هوایی مختلفی در سراسرایران وجود دارد و تغییرات شدید دما در مناطق مختلف آب و هوایی عایق های موجود در ساختمان را مستعد به خطرات میعان (کندانس) می کند، بنابراین بسیار مهم است قبل از تصمیم گیری بین انتخاب عایق نفوذ پذیر بخار که باعث نفوذ مقداری کمی بخار درعایق شما می شود، یا عایق ضد بخار که مانع انتقال بخار می شود، با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی ، نوع عایق مناسب را انتخاب نمایید.

 

تجزیه و تحلیلی از خطرایجاد میعان (کندانس) داشته باشید:

با پیش بینی احتمال ایجاد میعان (کندانس) در عایق های ساختمان خود، می توانید احتمال ایجاد خطر میعان (کندانس) را قبل از اتمام ساخت و ساز از بین ببرید. با بررسی و کمک گرفتن از متخصصین مجرب در زمینه تاسیسات این امکان برای شما فراهم می شود  تا نقاط ضعف طراحی سیستم تهویه و نوع عایق انتخابی ساختمان خود را اصلاح کنید. این یک اقدام مهم است و این اطمینان را می دهد تا ساختمان شما به گونه ای که از پیش طراحی شده، اجرا شود و ضمنا خطر ایجاد میعان (کندانس)در عایق های ساختمان نیز کاهش یابد.

 

در انتخاب نوع سیستم تهویه و نوع عایق از مشاور کمک بگیرید:

با پیشرفت در روش های ساخت و ساز و انتخاب مصالح استاندارد و استفاده صحیح از انواع عایق که منجر به عایق بندی صحیح و بهتر ساختمان ها شده و سبب کاهش انتقال جریان هوا در داخل ساختمان شده است. اگرچه این پیشرفت برای کاهش هزینه و مصرف انرژی بسیار مناسب است، اما به سبب کاهش انتقال جریان هوا ، از نقطه نظر میعانی این امرمی تواند کاهش و حذف میعانات  (کندانس) را دشوارتر کند. برای حل این مسئله لازم است در مرحله طراحی ساختمان  برای انتخاب صحیح سیستم تهویه و نوع عایق مناسب با طراح، سازنده یا معمار ساختمان خود در مورد جریان تهویه در کل ساختمان مشورت نمایید. انجام یک برنامه ریزی دقیق جهت در نظر گرفتن تهویه مناسب در ساختمان نه تنها باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود بلکه مشکلات ایجاد میعان (کندانس) در ساختمان را نیز به حداقل می رساند.

 

تهران- خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از چهار راه پارک وی- خیابان تیمسار قرنی-ساختمان آریانا (پلاک 11)- طبقه 4 واحد 3
22668264 (21) 98+
22654982 (۲۱) ۹۸+
info@insulationpars.com
كليه حقوق اين سايت متعلق به شركت اینسولیشن پارس مي‌باشد.