بازگشت
چکالی و شکل پذیری استاندارد در پانل های پیش عایق پال و آی پی

در طراحی کانال های از پیش عایق شده فاکتور چگالی فوم و شکل پذیری فوم و روکش آلومینیوم ، توامان و به صورت بهینه می بایست در نظر گرفته شود. چگالی 45-50 KG/M3 پایین ترین ضریب انتقال حرارت با بالاترین انعطاف پذیری در شکل دهی و فرم دهی را تامین می کند.

بر خلاف آنچه تصور می شود که جنس سفت تر فوم از کیفیت بالاتری برخوردار است می بایست این نکته در نظر گرفته شود  که هر چه حنس این نوع ورق سخت تر باشد، از قابلیت شکل پذیری و فرم دهی آن کاسته می شود و هم چنین تاثیر بر ضریب انتقال حرارت خواهد داشت.

همچنین در رابطه با روکش آلومینیوم به کار رفته در طرفین این محصول ذکر چند نکته در همین راستا ضروری به نظر می رسد: ضخامت آلومینیوم با توجه به کاربریهای مختلف در چند ضخامت مختلف تولید می گردد که هرچه ضخامت آن بیشتر باشد بدیهی است از استحکام بیشتری برخوردار است . از طرف دیگر علت استفاده از آلومینیوم در لایه خارجی این محصول مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشد که خلوص آلومینیوم نقش تعیین کننده ای در این رابطه دارد ، به همین علت در مقایسه دو نمونه ورق با ضخامت یکسان روکش آلومینیوم اگر تفاوتی در سختی آن مشاهده گردد علت وجود آلیاژها و مواد ناخالص دیگر در روکش ورق می باشد که در برابر رطوبت باعث زنگ زدگی و خوردگی می شود.

تهران- خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از چهار راه پارک وی- خیابان تیمسار قرنی-ساختمان آریانا (پلاک 11)- طبقه 4 واحد 3
22668264 (21) 98+
22654982 (۲۱) ۹۸+
info@insulationpars.com
كليه حقوق اين سايت متعلق به شركت اینسولیشن پارس مي‌باشد.