بازگشت
چرا کانال از پیش عایق شده استفاده کنیم؟قسمت دوم

مقاومت در برابر بخار آب و کندانس : همواره در سطح خارجی کانالهای هوا در تابستان ، به علت تفاوت دمایی در طرفین کانال و دمای نقطه شبنم هوا ، بخار آب موجود در هوا  تقطیر می شود. برخورد بخار آب با عایق کانالهای گالوانیزه ، موجب از بین رفتن خاصیت عایق و ایجاد کپک و قارچ وهمچنین خرابی سقف کاذب می شود که با توجه به جدا بودن عایق و خود کانال، همواره قسمتهایی از کانال در معرض هوای محیط قرار می گیرد و از همین رو پدیده فوق اجتناب ناپذیر است.  در کانالهای از پیش عایق شده به علت ترکیب ضد آب عایق و ساختار یکپارچه این نوع کانال (یک لایه فوم و دو لایه روکش آلومینیم) ، باعث از بین رفتن کلی مشکل تقطیر آب  می گردد.

سرعت در اجرا : در کانالهای گالوانیزه ، اجرا در دو فاز ساخت و نصب کانال و مرحله عایق کاری انجام می پذیرد که هر کدام زمان قابل توجهی به خود اختصاص می دهد . از اینرو هزینه های اجرا با توجه به صرف وقت و نیروی کار بیشتر، بالاست. دراجرای کانالهای از پیش عایق شده باتوجه به اینکه فاز عایق کاری وجود ندارد ساخت و نصب کانال  بسیار سریعتر می باشد.

عايق صوتي ، مقاومت در برابر اشعه UV ، طول عمر و دوام  را مي توان از جمله ديگر مزاياي اين نوع كانال نام برد كه در موفقيت اين نوع محصول در صنعت تهويه مطبوع نقش بسزايي ايفا كرده است.

تهران- خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از چهار راه پارک وی- خیابان تیمسار قرنی-ساختمان آریانا (پلاک 11)- طبقه 4 واحد 3
22668264 (21) 98+
22654982 (۲۱) ۹۸+
info@insulationpars.com
كليه حقوق اين سايت متعلق به شركت اینسولیشن پارس مي‌باشد.